0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Základy marketingu - pro střední školy

Autor: Jitka Vysekalová , Pavel Strnad Nakladatelství: Fortuna 3 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 40 bodů.



Cena:

40 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Učebnice k výuce na středních školách - základy marketingu pro střední školy, slovník základních pojmů z marketingu a managamentu, příklady z marketingu a jejich řešení pro střední školy.

Kód knihy: JU0000648
Autor: Jitka Vysekalová , Pavel Strnad
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 1997
Vydání: 1
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý
Počet stran: 168
Obrazová příloha: Ne
ISBN: 8071684198

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Geografický místopisný slovník světa

Geografický místopisný slovník světa

kolektiv autorů

150 Kč

Skladem

come and play angličtina pro děti

come and play angličtina pro děti

Věra Urbanová, Vlasta Rejtharová

50 Kč

Skladem

Přehled středoškolské matematiky

Přehled středoškolské matematiky

Josef Polák

160 Kč

Skladem

Ruština pro studenty humanitních oborů

Ruština pro studenty humanitních oborů

Alois Navrátil

60 Kč

Skladem

Francouzsko-český česko-francouzský kapesní slovník ... nejen na cesty

Francouzsko-český česko-francouzský kapesní slovník ... nejen na cesty

Kolektiv autorů

60 Kč

Skladem

Německo  -český, Česko -německý slovník

Německo -český, Česko -německý slovník

Eva Mrázková, Olga Limburská

60 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení