0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis Nakladatelství: Computer Press 5 lidí
Koupí tohoto produktu získáte 50 bodů.



Cena:

50 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Kód knihy: EK0000304
Autor: Erik Du Plessis
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2007
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý, lehce načichlá, flek na konci knihy dole u hřbetu
Počet stran: 215
Obrazová příloha: Ne
ISBN: 978-80-251-1456-8

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Finanční matematika pro každého, příklady

Finanční matematika pro každého, příklady

Jarmila Radová a kolektiv

90 Kč

Skladem

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Kateřina Ryglová

140 Kč

Skladem

Tvrdohlavý muž

Tvrdohlavý muž

Ondřej Horák, Stanislav Bernard

120 Kč

Skladem

Podnikatel vs. Podvodník

Podnikatel vs. Podvodník

Abe

250 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení